REJESTRACJA
937 PL

935 i 936 PL

934 PL

  879 PL!

  878 PL!

  875, 876, 877

CC 9 - Rocznicowe!
Autor: fuszioms dnia 25/04/19 16:29
Rozdział 941
Autor: Murgrabia dnia 25/04/19 08:36
Lay na forum
Autor: Grigorij dnia 23/04/19 17:02
Pozytywny wątek - co nas aktual..
Autor: Szczery dnia 17/04/19 21:20
Daję słowo, tym razem naprawd..
Autor: Biri dnia 16/04/19 21:02
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
Doku Doku no Mi
Typ: Paramecia
Użytkownik: Magellan

Dzięki mocy tego owocu, użytkownik staje się człowiekiem trucizną. Może ją wytwarzać i dowolnie kontrolować. Jest też na nią odporny. By powalić przeciwnika, wystarczy jeden oddech, który jest również trujący. Ilość wytwarzanych toksyn nie jest ograniczona, jednak jak sam Magellan mówił, musi jeść truciznę, aby ją kontrolować. Gdy używa mocy owocu zaczyna się rozpływać, z jego ciała wydobywa się lepka, toksyczna ciecz. Najczęściej używaną techniką, jest stworzenie trzygłowej hydry z trucizny, która w każdej chwili może dosłownie zalać przeciwników falami trucizny. Magellan używał również, małych gazowych bomb, które wypluwał w stronę przeciwnika. Wbrew pozorom mają dosyć spory zasięg. Za pomocą trucizny może się również szybko przemieścić tworząc do miejsca docelowego swego rodzaju tunel z jednej z hydr("Venom Road").
Najbardziej destrukcyjną mocą owocu jest technika "Hell Judgement". Magellan tworzy wielkiego potwora, który jest stworzony z najbardziej niebezpiecznej trucizny, mogącej przeżreć się nawet przez skały.

Choki Choki no Mi
Typ: Paramecia
Użytkownik: Inazuma

Moc owocu sprawia, że użytkownik staje się nożycorękim człowiekiem. Jego ręce zmieniają się w wielkie nożyce, dzięki, którym może ciąć niemalże wszystko np. skały oraz manipulować ciętym przez siebie materiałem

Horu Horu no Mi
Typ: Paramecia
Użytkownik: Emperio Ivankov

Owoc, dający moc tworzenia hormonów i dowolnej manipulacji nimi. Płeć, temperatura ciała, wzrost, skóra, stan emocjonalny itp. Dzięki mocy owocu można je wszystkie zmienić. Iva-chan wykorzystuje hormony np. do powiększania swojej głowy,ciała, zamiany płci, czy do "leczenia". Tego ostatniego Iva-chan użył do pomocy Luffy'emu, wzmacniając i pobudzając jego układ immunologiczny, dzięki czemu przeżył.

Autor:BlackKuma
Korekta: Najuch

bullet Napisane przez Komimasa dnia 13 wrzesień 2009 · Kategoria: Świat OP ·
· 2 komentarze · 6968 czytań · Drukuj

NarutoWojti (dnia 03 kwiecień 2011 00:15:46) #2
1943
xd troszke stare dane ;d wszystkie wyzej wymienione Owoce byly juz pokazane w Anime ;d zamiast tego można dać: Mato Mato no Mi, Numa Numa no Mi, Bomu Bomu no Mi itp ;d

Zaxus (dnia 23 wrzesień 2009 16:50:42) #1
516
dziwne ale możliwe po tym tsunami jakie widzieliśmy bo pisze na wikipedii że białobrody zjadł owoc Gura-Gura i jest człowiekiem-trzęsieniem ziemi

Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
AlfaOmegaXD
19/04/2019 16:00:11
No był ale już nie ma haha

Imi
18/04/2019 21:25:07
Tu był jakiś spam^^

AlfaOmegaXD
18/04/2019 19:04:59
O co chodzi ? xD

Imi
15/04/2019 16:01:03
nie może. A, przelew w Bitcoinach też mnie rozbawił^^ No i brak wypiski kto ile.

Imi
15/04/2019 15:59:23
Uśmiałam się czytając o "wspieraniu japońskiej kultury" na wbijam pl. Dużo robi ten jeden koleś, to fakt, ale widać że już zbiera "tłumaczy" a z tego nic dobrego wyjść

Hime
15/04/2019 11:55:25
wbijam.pl to obecnie aż jedna osoba Pfft

Komimasa
14/04/2019 11:40:25
Co do pojedynków, to tak działało, że klikając na daną postać życia się odbierało, ale turniej się skończył i póki co, nie ma nowego.

Komimasa
14/04/2019 11:39:56
Z tym zapytaniem o nauczenie języka to tak, jakbyś pytał lekarza, prawnika, mechanika i wstaw dowolny zawód, jak się go przez tyle czasu nauczył xd

AlfaOmegaXD
13/04/2019 13:59:25
Ej o co chodzi z tymi pojedynkami ?

AlfaOmegaXD
12/04/2019 20:44:18
Ja dalej nwm jak wy sie wszyscy japonskiego nauczyliscie

AlfaOmegaXD
12/04/2019 10:30:19
Pomyśle w zaopatrzenie sie w tomiki

AlfaOmegaXD
12/04/2019 10:29:56
Już wszystko działa, dzięki za pomoc

Komimasa
12/04/2019 10:25:16
polecałbym zapatrzeć się w tomiki wydawane przez JPF. Nie chodzi o reklamę. Co tomik to widzę oryginał i przekład i wiem, ile pracy Paweł w to wkłada i jak dobrze to wychodzi.

Komimasa
12/04/2019 10:24:19
Zawsze też może wejść na wbijam.pl, dają tam speed suby do Op, to duża grupa, robili od nowa, więc też nie ma takich klasyków jak tłumaczenie Hasna gdzieś przy CP9xd Choć i tak najbardziej

Komimasa
12/04/2019 10:22:35
A masz zaktualizowaną wtyczkę Flasha? Wprawdzie mi zawsze wyskakuje okienko w takim wypadku, że potrzebna aktualizacja, ale może być różnie.

AlfaOmegaXD
12/04/2019 10:05:31
I z innymi odcinkami też tak jest

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
7,487,328 unikalne wizyty
Copyright © 2009 OnePieceNakama.pl, Wszelkie prawa zastrzeżone.
Theme create by BaiChi_696 & Szklana
completely modified by LuckyLuke, CichyWiatr
graphics by eyekiss

Kontakt z Administracją Strony