REJESTRACJA
948 i 949 PL

947 PL

946 PL

  894 PL!

  893 PL!

  891 i 892 PL!

Rozdział 951
Autor: Ponury dnia 19/08/19 17:38
SC -10: Szybko i Śmiesznie w Pr..
Autor: fuszioms dnia 18/08/19 16:12
Spamiliada 12
Autor: Szczery dnia 17/08/19 19:34
Story Cubes -10: Szybko i Śmies..
Autor: fuszioms dnia 16/08/19 13:00
Homoseksualizm
Autor: Gosen dnia 16/08/19 02:10
CC9 podsumowanie
Autor: Rudzish dnia 14/08/19 23:01
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
Piraci Wapola


Czaszka na fladze przypomina kapitana statku, dodatkowo ma ona włożoną koronę i wystawiony język, ze względu na ogromny apetyt Wapola.
Statek – Bliking:


Jest dosyć wyjątkowy zamek, potrafi wykonywać zanurzenie. Dodatkowo jest on dość ogromny. Na dziobie statku widnieje głowa hipopotama z włożoną koroną.
WAPOL


Były władca Królestwa Drum. Źle wychowany, niekulturalny, po prostu chamski. Tak w skrócie można opisać kapitana załogi. Nosi on przydomek „Stalowy”. Jak wiele postaci z One Piece także i on posiada swój unikalny śmiech, który można by zapisać jako „Mahahahaha” czasami przedłuża „ma”. Dodatkowo myli on słowa „głupi” i „hipopotam”. Po japońsku słówka te różnie się jedynie kolejnością sylab(baka – głupi, kaba-hipopotam), stąd w Japonii taka pomyłka wydawać się może bardziej normalna. Dlatego też zamiast nazywać innych głupimi, nazywa ich hipopotamami. Jako władca nie był lubiany, prowadził surowe rządy w odróżnieniu od swojego ojca, poprzedniego władcy Drum. Nie dbał o ludzi. Doprowadził nawet do pozbawienia ich opieki lekarskiej, tworząc elitarny oddział lekrzy Isshi-20, który był wyłącznie na jego usługi, a ludzie musieli słono zapłacić za skorzystanie z ich pomocy. Jako król poznał wiele ważnych osobowości takich jak choćby władca Alabasty Nefertari Cobra.

Walka:
Wapol zjadł owoc Baku Baku(Baku odgłos mlaskania). Co pozwala mu na pożeranie wszystkiego co tylko znajdzie się w zasięgu jego ust, od noży przez drzewa i kamienia do żywych ludzi i zwierząt. Dodatkowo wszystko co strawi może wykorzystać do rozbudowania swojej osoby. W rezultacie po obfitym posiłku Wapol może stać się niesamowicie groźnym rywalem.

Tak wyobrażał sobie siebie Wapol po zjedzeniu arsenału zbrojowni, ostatecznie nie doszło to do skutku i nie mogliśmy zobaczyć jak bliskie prawdy jest ten obraz.

Techniki:
Yuki geshou (Śnieżna zasłona) – jest to technika powszechnie używana przez członków załogi. Polega na ukryciu się w śniegu, po czym zaskoczeniu przeciwnika niespodziewanym atakiem.

Baku baku shoku - Wapol house (Baku baku szok – Dom Wapola) – w zależności od spożytego wcześniej posiłku Wapol staje się jednością z nim.

Baku baku factory (Baku baku fabryka) – w tym stanie Wapol jest w stanie łączyć ze sobą pożarte istoty. Robi to z dwójką swoich podwładnych.

Slim-Up Wapol (Szczupły Wapol) – Wapol może też zjeść samego siebie, dzięki czemu chudnie dosłownie w sekundę. W tej formie jest o wiele szybszy i zwinniejszy, jednocześnie nie tracąc mocy pożerania wszystkiego.

Bero Cannon (Działo z języka) – prosta technika oparta na przemianie własnego języka w działo.

Walki:
Przeciw Daltonowi (w przeszłości) – Wapol wygrywa i wtrąca Daltona do więzienia, całość jest spodowana buntem przegranego wobec niesprawiedliwej polityki władcy.

Przeciwko Luffy’emu (na morzu) – Wapol pożywia się Going Merry, co denerwuje Luffy’go i ten w odwecie „częstuje” go „gomu gomu no bazooką”. Wapol odlatuje poza horyzont.

Przeciw Daltonowi (w Big Horn) – Dalton powala go jednym uderzeniem, lecz Isshi-20 opatruje w chwilę poniesione przez niego rany, jednak walkę zakańcza Chess celując w mieszkańców, Dalton zasłania ich, przez co traci nieprzytomność.

Przeciw Luffy’emu (u stóp Skał Drum) – Wraz Chessem i Kuromarimo stara się odpłacić za poprzednie upokorzenie, jednak do walki wkraczają lapahny, przez co Luffy oddala się i walka nie ma rozwiązania.

Przeciw Luffy’emu (na szczycie Skał Drum) – Luffy z łatwością atakuje powolnego przeciwnika. Wapol staję się groźnym rywalem dopiero po użyciu „fabryki”, jednak i tak ogranicza się do celowania w flagę Hiruluka, powiewającą na jednej z wież zamku. Gdy Luffy jest skoncentrowany na oglądaniu pojedynku Choppera, Wapol wymyka się do zamku. Zostaje jednak dogoniony. W zamku przechodzi w swoją szczupłą formę, jednak ta na niewiele się zdaje. Ostatnią nadzieją Wapola jest działo na szczycie, ale jak się okazuje, nie jest ono gotowe do używania. Luffy po raz kolejny posyła byłego króla w siną dal.

CHESS


Były kanclerz Królestwa Drum. Wraz z Kuromarimo żył i wciąż żyje w przekonaniu, iż w polityce nie potrzeba serca, jedyne co jest ważne to system. Uznawał dyktatorskie rządy Wapola jako coś koniecznego, ponieważ, w jego opinii, ludzie powinni być „trzymani na smyczy” i tylko ktoś bez sumienia z odpowiednią siłą jest w stanie prawidłowo rządzić krajem. Z charakteru wydaje się dość ospały i niezbyt rezolutny, o ile ospałość jakoś zanika podczas walki, gdzie staje się nieco bardziej dynamiczny, o tyle niezbyt duża inteligencja nie ma powodów do wzrostu. Jako ciekawostkę można potraktować lubiany przez niego zwrot, a mianowicie „szach mat”. Wypowiada go w momentach, w których atakuje przeciwnika, może to też nawiązywać do jego imienia, Chess, z angielskiego oznaczającego szachy.

Walka:
W walce posługuje się wyłącznie łukiem, wystrzeliwuje z niego nieraz kilka strzał jednokrotnie. Dodatkowo potrafi podpalić swoje strzały co wraz z połączeniem technik Kuromarimo może doprowadzić do poważnych konsekwencji.

Techniki:
Yuki geshou (Śnieżna zasłona) – jest to technika powszechnie używana przez członków załogi. Polega na ukryciu się w śniegu, po czym zaskoczeniu przeciwnika niespodziewanym atakiem.

Walki:
Przeciwko Luffy’emu – krótki pojedynek, który jednak nie miał zakończenia. Chess wspomaga kompanów strzelając w Słomianego, ale ten skutecznie unika wszystkich strzał. Walkę przerwały lapahny, które w dowód wdzięczności Luffy’emu, postanowiły zająć się Wapolem.

Z Kuromarimo przeciwko Sanji’emu i Chopperowi – kolejny niedokończony pojedynek. Kuromarimo podpala kłębki włosów doczepionych do Sanji’ego, jednak ten szybko opanowuje sytuację, dzięki śniegowi. Ostatecznie Wapol postanawia połączyć swoich poddanych, by po fuzji zajęli się Chopperem.

KUROMARIMO


Były marszałek Królestwa Drum. Wyznaje te same zasady co Chess, jeśli chodzi o politykę. W porównaniu do niego jest zdecydowanie bardziej dynamiczny, a także bardziej agresywny. „Marimo”, które jest członem jego imienia, a także jest używane do nazywania technik, to skupisko glonów, tworzących coś na kształt kuli. „Kuro” zaś oznacza czarny/ciemny, co po połączeniu daj nam coś na miarę „czarnego kłębowiska”, co kojarzyć się może z afro i chyba powinno, bowiem Kuromarimo ma takowe, dodatkowo jego ataki wykorzystują kłębki czarnych włosów.

Walka:
Do walki używa swoich włosów, które formuje w kłębki.

Techniki:
Bikkuri marimo (Marimo z niespodzianką) – prosty atak, w którym Kuromarimo ukrywa kolce w bujnych kulach zrobionych z włosów, a następnie wymierza nimi bezpośredni cios.

Ereki Marimo (Elektryczne marimo) – atak dystansowy polegający na przyczepieniu kłębków do przeciwnika, sam w sobie nie jest żadnym zagrożeniem, jednak jako, że włosy są dosyć łatwopalne, to w połączeniu z ognistymi strzałami Chessa, może sprawić nielada kłopot.

Yuki geshou (Śnieżna zasłona) – jest to technika powszechnie używana przez członków załogi. Polega na ukryciu się w śniegu, po czym zaskoczeniu przeciwnika niespodziewanym atakiem.

Walki:
Przeciwko Luffy’emu – krótki pojedynek, który jednak nie miał zakończenia. Kuromarimo pokazał jedynie dwie ze swoich technik, które i tak nie przyniosły pożądanego skutku. Walkę przerwały lapahny, które w dowód wdzięczności Luffy’emu, postanowiły zająć się Wapolem.

Z Chessem przeciwko Sanji’emu i Chopperowi – kolejny niedokończony pojedynek. Choć możemy w nim zaobserwować nową technikę, nie jest on zbyt widowiskowy. Ostatecznie Wapol postanawia połączyć swoich poddanych, by po fuzji zajęli się Chopperem.

CHESSMARIMO


Jest to fuzja Chessa i Kuromarimo, po zastosowaniu przez Wapola techniki Baku Baku Factory. Złączeni w jedną osobę, stają się o wiele silniejszy, a także są w stanie wykonać nowe techniki. Chessmarimo jest określany mianem najsilniejszego z podwładnych.

Techniki:
Yukidoke no ya-marimo (Topiąca śnieg strzała marimo) - Chessmarimo wyciąga dwa łuki, a następnie podpala strzały. Jednak zarówno skuteczność jak i siła ataku pozostawia wiele do życzenia.

Dobikkuri marimo - Quatro hammer (Wielka niespodzianka marimo – Poczwórny młot) - Chessmarimo posługuje się czterema młotami naraz, jednak te nie powodują ogromnych zniszczeń.

Bikkuri marimo - Quatro axe (Wielka niespodzianka marimo – Poczwórna siekiera) – jest to zdecydowanie najpotężniejsze wyposażenie Chessmarimo. Trzymając w rękach cztery siekiery jest w stanie poważnie zagrozić przeciwnikowi.

Happo yukidare (Śnieg padający ze wszystkich stron) – nie jest to zbyt wyniosła technika. Chessmarimo wpada w kontrolowany szał i atakuje ze wszystkich kierunków, trzymanymi brońmi.

Yukiwarisou (Trawa rozcinająca śnieg) – Chessmarimo posyła potężne fale swoimi siekierami, które przecinają wszystko na swej drodze, aż do zderzenia z czymś wystarczająco solidnym.

Walki:
Przeciwko Chopperowi – odbyła się ona na Skałach Drum, podczas próby odbicia przez Wapola zamku. Walka była wymianą technik między rywalami. Gdy Chessmarimo atakował, Tony szukał sposobu, by to skontrować. Całość trwała 3 minuty, tyle bowiem wynosi czas w jakim można kontynuować przemiany w dodatkowe formy po zażyciu Rumble Balla. Ostatecznie Chopper w Brain Point użył Scope, by znaleźć słaby punkt przeciwnika. Tym punktem okazał się być podbródek, już po chwili renifer wymierzył potężnym Kokutei Roseo i definitywnie zakończył pojedynek.

Reszta załogi:


Jak to bywa w pirackich załogach, mało która obejdzie się bez zwykłych szumowin. Tak też załoga Wapola, mają dość liczną liczbę zwykłych kamratów, którzy nie wyróżniają się niczym szczególnym. Ubrani w zimowe płaszcze, wyposażeni w szablę i strzelbę czekają na rozkazy dowodzących, by bezzwłocznie je wykonać.

Siła Załogi:

Załoga do silnych nie należy, aczkolwiek ich kapitan ma niesamowity potencjał płynący z mocy jego owocu. Mianowicie chodzi tu o możliwość łączenia ze sobą kilku osób. Autor mangi potwierdził możliwość fuzji kilku osób, a nawet naszkicował jak przedstawiałaby się sytuacja dla pierwszej 7 Słomianych Kapeluszy. Kto wie jak potężna byłaby istota o mocy tylu osób, dodatkowo istnieje teoria, że moc Wapola pozwala na łączenie kilku Diabelskich owocy. W 9 filmie teoria ta ma swoje potwierdzenie poprzez fuzję Musshula i Wapola, obaj zjedli owoce, ale mimo to mogli się ze sobą połączyć i pozostać przy życiu. Według Vegapunka, dwa owoce w jednym ciele powodują śmierć, ale nie wiadomo czy teoria ta jest pewna.


Obecnie Wapol wybrał życie w sławie zamiast piractwa i wraz z żoną(Miss Universe) żyje w bogactwie, więc powrót załogi jest mało prawdopodobny.


Autor: Nakama!

bullet Napisane przez Komimasa dnia 24 grudzień 2009 · Kategoria: Załogi ·
· 0 komentarzy · 3919 czytań · Drukuj

Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Zibii
12/08/2019 15:26:31
Z tego, co pamiętam to Oni(VariaScans) dodawali skanlacje z D. Gray-man. No ostatnio wyszedł nowy to sobie poczytam, ale się nie da. A dlaczego strona nie działa to nie wiem. Szkoda.

Komimasa
12/08/2019 07:43:45
To Ci od KHR lata temu? Bo tak coś kojarzę. Oni chyba upadli, ale głowy nie dam, czy to to.

sosik102
07/08/2019 01:01:17
Siema wie ktoś czemu nie działa reader variascans?

Komimasa
11/07/2019 12:56:07
Nie rozumiem, w czym problem z tym miejscem na avatar. Imo jest w dobrym miejscu.

Komimasa
11/07/2019 12:55:19
Regulaminem w skrócie jest nie przeklinanie i nie spolerowanie wydarzeń z mangi. Po więcej szczegółów odsyłam do kompasu po prawej u gory "forum" i tam "regulamin"

apap
10/07/2019 01:31:09
Ogólnie, pomyliłem miejsca publikowania awatarów na profilu, jest mi wstyd dałoby radę jakoś to odwrócić? xd

apap
10/07/2019 01:24:39
Siemanko wariaciki, jak coś jestem dobry na ból głowy po zbyt krótkich odcinkach. Jestem świerzak, potrzeba mi kocenia, gdzie znajdę regulamin forum? Z Wyrazami Szacunku apap

Komimasa
05/07/2019 17:43:18
Siemka. Zależy których. Czasem też jest tak, że to nie działa u kogoś. Możesz wysłać mi po prostu PW. Wtedy, na ile będzie się dało, będziemy działać Smile

Ishiyan
04/07/2019 18:21:03
Hej. Jestem nowy, więc dzięki za wyrozumiałość. Gdzie można zgłosić, których odcinków nie można pobrać/oglądać? Jest tego troszkę.

Komimasa
27/05/2019 01:16:52
Dziwne pytanie. Z założenia to raczej jak kończy się oglądać i czuje się niedosyt, ludzie biorą się za mangę. Myślę, że to zależy od indywidualnych preferencji.

AlfaOmegaXD
26/05/2019 21:10:52
potem zacząc czytac

AlfaOmegaXD
26/05/2019 21:10:24
Aha, rozumiem ale mam jeszcze jedno pytanie tez sie nawiazuje do anime i mangi a mianowicie lepiej przeczytac mange teraz jak jestem juz w trakcie ogladania OP czy lepiej pierwsze skonczyc ogladac a p

Komimasa
25/05/2019 10:36:10
Czasem kreska potrafi być bardziej dynamiczna niż animacja. No i można lepiej oddać postacie i teksty ich ciekawsze zrobić, bo jest więcej miejsca.

Komimasa
25/05/2019 10:35:02
głosy, więc bardzo przyjemnie się to ogląda, tylko właśnie momentami irytują pewne przedłużenia. A manga, cóż, słowotok, masa tekstu na stronę, ale bardzo ładnie narysowane.

Komimasa
25/05/2019 10:34:02
Ciężkie pytanie. Gdy odcinki pokazują bardziej to, co było w mandze, to bardzo przyjemnie się je ogląda, ale te ostatnie retrosy na cały odcinek... uch. Mamy całkiem ładną kreskę i świetne

AlfaOmegaXD
24/05/2019 19:48:20
Ej mam takie jedno pytanie. Co jest lepsze wedlug was anime OP czy manga ?

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
7,795,204 unikalne wizyty
Copyright © 2009 OnePieceNakama.pl, Wszelkie prawa zastrzeżone.
Theme create by BaiChi_696 & Szklana
completely modified by LuckyLuke, CichyWiatr
graphics by eyekiss

Kontakt z Administracją Strony