REJESTRACJA
941 PL

940 PL

939 PL

  880 PL!

  879 PL!

  878 PL!

Story Cubes (komentarze)
Autor: Szczery dnia 23/05/19 13:23
Wyścig Story Cubes - Gra planszow
Autor: Grigorij dnia 23/05/19 10:27
[Spoiler] OPiliada
Autor: Szczery dnia 23/05/19 06:50
Story Cubes - Rysunki postaci
Autor: Szczery dnia 23/05/19 05:29
Gra o Tron - serial
Autor: Misiuz dnia 22/05/19 08:20
Serie sportowe - wątek ogólny
Autor: Murgrabia dnia 21/05/19 16:46
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

cambri1 (dnia 04 listopad 2014 12:33:18) #10
7626
Tak bardzo fajnie ale tu ciagle na tym portalu sa jakies problemy ;/ fajny portal ale tyle tych bledow...

velord (dnia 23 maj 2014 18:51:08) #9
5481
Bardzo fajne rozwiązanie z tym podziałem na arc'i i ogólnie wizualnie dobra robota Wink

sasuke199610 (dnia 22 luty 2014 20:39:59) #8
6480
Poprawcie odcinek który wcześniej pisałem w sadze skype a teraz jeszcze 232 odcinek nie działa sciągłem a tu sie obraz tnie dzwiek sie z obrazem nie zgadza i cały odcinek sie tnie

eyekiss (dnia 20 styczeń 2014 08:57:17) #7
2628
uuu nawet od Kasi komentarz pozytywny Smile najs i dzienx :3

LazyKatt (dnia 30 grudzień 2013 23:43:08) #6
6220
Bardzo dobry pomysł super wykonanie aż chce się oglądać

mika (dnia 29 styczeń 2013 12:51:13) #5
2647
O, wreszcie komplet Grin Cudne Ci te grafiki wyszły, Oczko Smile

Imi (dnia 27 wrzesień 2012 22:24:51) #4
1028
Na tę chwilę nie wiem co jest z downloadem, ale chciałam przedstawić metodę jak pobrać odcinki z serwera. Zapewne nie wszyscy to wiedzą. Nie sprawdzałam z innymi przeglądarkami, ale chodzi o to by otworzył nam się hardek online. Na przykład odcinek 527.
Możemy skorzystać z tego linku:
http://daikazoku....%20527.mp4
Mi film otwiera się w przeglądarce google chrome, którą musiałam zainstalować po to by ściągnąć odcinki. Ostatnie trzy cyfry w linku, to właśnie numer odcinka, który możemy dowolnie zmieniać. Od 001 do obecnego^
W ten sposób otwierają nam się hardki online. Następnie wystarczy kliknąć prawą stroną myszki (domyślnie^) i wybrać polecenie "zapisz film wideo jako".
Gdybym nie pytała administracji nadal nie miałabym ściągniętych tych odcinków, więc może ktoś ma podobny problem^

Yoh (dnia 13 marzec 2012 19:04:25) #3
2368
Kiedy można się spodziewać działu Download ?

Szczery (dnia 19 marzec 2011 17:12:59) #2
1837
Nie rozumiem czemu Thriller Bark włącza się w Marineford Arc? Zwłaszcza w anime, w którym ta saga jest przeciągana i zabiera wiele odcinków.

zysio83 (dnia 02 styczeń 2011 11:39:40) #1
89
wspaniała robota!! pod względem wizualnym doznałem szokuWink podział na arc'i - świetny pomysł i - co ważniejsze - wykonanie
pozdrawiam!

Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Komimasa
22/05/2019 12:03:19
Aczkolwiek szkoda, bo muszę przyznać, że przy takim arku jak Wano, gdzie co chwile trzeba lukać do poprzednich rozdziałów, posiadanie ich na readerze jest niezwykle pomocne.

Komimasa
22/05/2019 12:02:15
Wysłałem właśnie do korekty 942, uprzedzam, że z pojawieniem się tego rozdziału zniknie z 10 poprzednich, także kto nie nadrobił, radzę szybko działać Smile

Zibii
22/05/2019 09:42:38
Ja tam nie wiem co mam pisać, ale też codziennie wchodzę Smile No dobra nie codziennie raz na parę dni xD

Komimasa
21/05/2019 15:02:07
Za dwa dni najszybciej, więcej będę wiedział, jeśli dziś oddam tłumaczenie.

Komimasa
21/05/2019 15:01:02
Proszę, jaki wierny czytelnik! Ale przecież wystarczy zapytać Smile

GROMnh
20/05/2019 22:54:27
Ja też jestem. Wchodzę codziennie, by sprawdzić czy jest rozdział po polsku Grin

Komimasa
20/05/2019 21:24:19
Ja jestem, prawie zawsze. Generalnie jak zobaczyć w statystyki, to się pojawiają ludzie, ale nie chcą coś pisać.

AlfaOmegaXD
18/05/2019 20:36:49
Jest ktoś online wgl ? xD

AlfaOmegaXD
19/04/2019 16:00:11
No był ale już nie ma haha

Imi
18/04/2019 21:25:07
Tu był jakiś spam^^

AlfaOmegaXD
18/04/2019 19:04:59
O co chodzi ? xD

Imi
15/04/2019 16:01:03
nie może. A, przelew w Bitcoinach też mnie rozbawił^^ No i brak wypiski kto ile.

Imi
15/04/2019 15:59:23
Uśmiałam się czytając o "wspieraniu japońskiej kultury" na wbijam pl. Dużo robi ten jeden koleś, to fakt, ale widać że już zbiera "tłumaczy" a z tego nic dobrego wyjść

Hime
15/04/2019 11:55:25
wbijam.pl to obecnie aż jedna osoba Pfft

Komimasa
14/04/2019 11:40:25
Co do pojedynków, to tak działało, że klikając na daną postać życia się odbierało, ale turniej się skończył i póki co, nie ma nowego.

Komimasa
14/04/2019 11:39:56
Z tym zapytaniem o nauczenie języka to tak, jakbyś pytał lekarza, prawnika, mechanika i wstaw dowolny zawód, jak się go przez tyle czasu nauczył xd

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
7,580,500 unikalne wizyty
Copyright © 2009 OnePieceNakama.pl, Wszelkie prawa zastrzeżone.
Theme create by BaiChi_696 & Szklana
completely modified by LuckyLuke, CichyWiatr
graphics by eyekiss

Kontakt z Administracją Strony