REJESTRACJA
919 PL

918 PL!

917 PL

  856 i 857 PL!

  855 PL!

  854 PL!

921
Autor: Eikichi dnia 19/10/18 17:03
Spamiliada 12
Autor: Eikichi dnia 19/10/18 12:01
Anime na Polsat Games
Autor: fuszioms dnia 19/10/18 10:18
Shokugeki no Souma [manga]
Autor: Murgrabia dnia 18/10/18 11:03
Opening 21: SuperPowers
Autor: Szczery dnia 17/10/18 15:48
One Piece nareszcie w Polskiej T..
Autor: fuszioms dnia 17/10/18 12:09
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
gru 11 2013
731 PL!
darkstar123
Manga
Miłego czytania życzy WT i załoga One Piece Nakama.



Tłumaczenie: Vatelema
Edycja: darkstar123
Korekta: CZEKAMY

CZYTAJ ONLINE


W rozdziale: Na Polach Kwiatowych Żołnierzyk wyjawia Słomkom plany tyczące ataku na fabrykę. Luffy z kolei w dalszym ciągu usiłuje dołączyć do swoich towarzyszy przed koloseum. Szukając wyjścia napotyka dwóch przebywających nieopodal wojowników z bloku B, ale nie tylko ich... Do Dressrosowgo kotła wrzucone zostają kolejne składniki. Jaki smak dodadzą one wydarzeniom tym razem?


Jeżeli chcecie szybko otrzymywać najnowsze informacje dotyczące WANTED TEAM to polubcie naszą grupę na Facebooku:
Klik!



Dodane przez bullet darkstar123 dnia 11 grudzień 2013 Kategoria: Manga ·
16 komentarzy · 5958 czytań ·Drukuj

mika (dnia 13 grudzień 2013 21:05:08) #16
2647
Przerwa gdzieś zaraz będzie. O ile się orientuję, ale mogę się też mylić, teraz dostaniemy rozdział z podwójnego numeru, czyli po nim będzie przerwa.

bienio122 (dnia 13 grudzień 2013 20:24:14) #15
5233
Napisałem tak ponieważ ktoś napisał, że będzie przerwa, teraz moja wypowiedz jest bez sensu Grin Mniejsza o to. Z tego co pamiętam Jinbey mówił, że dołączy do słomkowych jak już coś załatwi, myślicie, że co miał na myśli?

Arkvin (dnia 13 grudzień 2013 13:26:45) #14
5364
Ten chapter jest jednym z najlepszych jaki powstał w tej Mandze, m. Wyobraźcie sobie, że już na stronie 16! byłem niemal pewny, że to Sabo i czytając ten chapter ponad godzinę, przed dobre pół godziny wraz z stroną 17, 18 i tak dalej nie mogłem się opanować z radości, m. One Piece zacząłem rok temu w Anime i w tym roku oglądając retrosy z początków trzech braci od razu byłem niemal pewny, że kiedyś Luffy spotka Sabo w Nowym Świecie, ale, że już teraz?! Więc napiszę tylko jedno w skrócie, m. WIEDZIAŁEM!!!!!!!!, że on żyje xd ODA JEST GENIUSZEM! Do tego będzie miał okazje zdobyć owoc swego brata .. coś pięknego .. po prostu zaraz znów zacznę szaleć z ekscytacji, m xd

Jeszcze raz to powtórzę - ODA JEST GENIUSZEM! Nie dosyć, że jest tu Doflamingo xd Admirał, Burgess (chyba dobrze napisałem), Yonkou xd, Law, owoc Mera Mera, Sabo i do tego rewolucjoniści może na czele z Monkey D. Dragon, aby obalić kolejne królestwo .. brak mi słów, aby wyrazić wspaniałość tego arcu, m .. xd

No a koala jak ładnie nam wyrosła...
- AAAAAAAA!! PRZYPOMNIAŁEM SOBIE XD jak pisałem ten koment xd To ta Koala co uratował Fisher Tiger xd Ten arc rozkłada mnie na łopatki po prostu, m ;p

Rozdział roku, dziś to wymiotło konkurencje.
- wymiotło? Chyba zmiażdżyło, m xd Akurat wtedy gdy tydzień temu dogoniłem One Piece na bieżąco xd Tydzień temu Yonkou, teraz Sabo .. ciekawe co za tydzień, m xd Z tego co wiem to często są przerwy w One Piece średnio co 7, 8 rozdziałów nie?

Mam nadzieję, że nie będzie to chapter 18.12.13r. bo spowolni całą akcję a czytający będą wielce niezadowoleni.
- po części napisałeś masło maślane i nie wiem o co ci chodzi do końca xd Skąd możesz wiedzieć jaki będzie chapter za tydzień?

Czyli Sabo jest z rewolucjonistami xd Mogłem się domyślić, m. No i Koala zna Robin .. fajnie ;] EPIC ROZDZIAŁ. Ostatnia strona wędruje na tapetę!!!!!!! xd

Sorry za taki długi koment, ale musiałem xd

W sumie nie obrażę się jak Sabo by dołączył do załogi Słomkowych i by była super dziesiątka, ale myślę, że się tak nie stanie, heh.

A i zapomniałem dodać, że dzięki za tak szybkie tłumaczenie .. jak dla mnie śpieszyć się nie musicie, bo na takie rozdziały to ja mogę nawet czekać latami, m. Dzięki temu rozdział mogłem przeczytać już dzisiaj.

PainNagato (dnia 12 grudzień 2013 22:01:14) #13
5114
@plonacapiescace Mam nadzieje że się dowiemy jak to było z Sabo, od czasu wypadku i czemu nie odezwał się do Braci.

bienio122 (dnia 12 grudzień 2013 14:33:10) #12
5233
Mam nadzieję, że nie będzie to chapter 18.12.13r. bo spowolni całą akcję a czytający będą wielce niezadowoleni. Chociaż myślę, że Oda dobrze sobie z tego zdaje sprawę i nie zawiedzie nas Wink

plonacapiescace (dnia 11 grudzień 2013 22:35:06) #11
5099
Moge się założyć, że Oda kiedyś walnie jakiś chapter oczyma Sabo, jak został uratowany, co robił przez te lata i pewnie to, że chciał uratować Ace ale go powstrzymali.

mika (dnia 11 grudzień 2013 22:33:29) #10
2647
Biedny Sabo, czytelnicy zawsze mu tylko to jedno wypominają :-(

PainNagato (dnia 11 grudzień 2013 22:28:03) #9
5114
Skoro Sabo żyje, to teraz powinien się tłumaczyć dlaczego nie ratował Ace'a ?

PainNagato (dnia 11 grudzień 2013 21:54:11) #8
5114
Czyli Sabo zyje, zaskoczenie duże, ciekawe jakie ma teraz moce, że wychodzi na arene. Rozdział roku, dziś to wymiotło konkurencje.

Frederick (dnia 11 grudzień 2013 21:00:23) #7
5791
Sabo jednak żyje Smile No a koala jak ładnie nam wyrosła...

plonacapiescace (dnia 11 grudzień 2013 20:45:52) #6
5099
Super. Sabo i Koala <3 Dzięki za szybko przetłumaczony chapter, oby tak dalej.

hikari18 (dnia 11 grudzień 2013 20:36:26) #5
5946
super Smile dzięki za tłumaczenie i Sabo ;D nie mogę sie doczekać wątku z nim Smile

teos (dnia 11 grudzień 2013 18:02:36) #4
1803
Dzięki Smile

fuszioms (dnia 11 grudzień 2013 17:55:51) #3
3257
Gratki dla tłumaczy! Smile

Oshhe (dnia 11 grudzień 2013 17:50:09) #2
2888
Dzięki wielkie nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału ale chyba w końcu pojawił się Sabo Grin

mika (dnia 11 grudzień 2013 17:33:25) #1
2647
Tryb ekspresowy, widzę. Dzięki Smile

Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 
Imi
18/10/2018 15:22:37
Dostałam informacje, że Skypiea nie będzie robiona. W innym wypadku już daaaawno przygotowałabym timing. Jest oficjalne tłumaczenie od JPF, nie ma co do tego wracać.

Komimasa
17/10/2018 21:32:59
odcinkiem i rozdziałem miewam problemy, więc to by na pewno zajęło sporo czasu.

Komimasa
17/10/2018 21:32:21
Ciężko powiedzieć. Bardzo bym chciał, bo raczej żadnych tego typu specjałów nie przegapiałem, ale już z samym cotygodniowym

Infernus
17/10/2018 21:19:06
Dzięki za napisy Grin A czy będziecie tłumaczyć One Piece: Episode of Sorajima?

Komimasa
15/10/2018 20:11:45
Ale za to będą dwa praktycznie naraz Smile

Komimasa
14/10/2018 17:22:25
Jeśli chodzi o napisy do 856 to są już prawie gotowe, niestety tłumaczenie openingu znacznie przedłużyło całą sprawę.

Infernus
28/09/2018 17:33:39
Kiedy można spodziewać się napisów do anime?

Komimasa
27/09/2018 14:42:18
Problem recapchy został rozwiązany i można już się logować i rejestrować na forum, do czego serdecznie zachęcam Smile

Infernus
24/08/2018 23:54:32
Dzięki za napisy Grin

Komimasa
20/08/2018 07:32:25
Co do jakże celnej uwagi Rafalb, tutaj jeszcze chwilę z tym zejdzie, bo nie ma kto tego zrobić, jak głupio by to nie zabrzmiało.

Komimasa
20/08/2018 07:31:51
Aj, kompletnie zapomniałem tu napisać, tak tak, już są normalnie do pobrania od dawna Smile

tsss
16/08/2018 22:45:57
Bedą naprawione napisy do pobrania do 783 odcinka?

Rafalb
11/08/2018 11:21:26
Od jakiegoś roku nie da się założyć konta na forum (problem z nieaktualna captcha). Gdyby ktoś miał chwilę czasu to mógłby na to rzucić okiem

Komimasa
28/07/2018 09:00:50
Właściwie jak wejdziesz w zakładkę download, to jest napisane , że trzeba kliknąć prawym przeciskiem itd.

bienio122
27/07/2018 18:55:21
Ktoś wie jak pobrać odcinki anime na komputer?

Komimasa
22/07/2018 10:37:15
Rzeczywiście coś nie trybią, dzięki za cynk, zajmiemy tym się.

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2018 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
6,993,831 unikalne wizyty
Copyright © 2009 OnePieceNakama.pl, Wszelkie prawa zastrzeżone.
Theme create by BaiChi_696 & Szklana
completely modified by LuckyLuke, CichyWiatr
graphics by eyekiss

Kontakt z Administracją Strony