REJESTRACJA
984 PL

983PL!

981- 982PL!

  901 PL!

  900 PL!

  899 PL!

CC 10 - termin, miejsce, koszt, ..
Autor: Chisu dnia 13/07/20 18:08
Koronawirus, sytuacja w kraju i ..
Autor: Misiuz dnia 11/07/20 12:30
Pozytywny wątek - co nas aktual..
Autor: Biri dnia 10/07/20 16:01
CC10 - Wykaz planszówek
Autor: Ena dnia 09/07/20 13:19
CC 10 - wspólne organizowanko
Autor: fuszioms dnia 08/07/20 11:05
Spamiliada 12
Autor: Devzan dnia 07/07/20 21:15
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
AnimeCon_baner
gru 13 2017
888 PL
Komimasa
Manga
Miłego czytania życzy WT i załoga One Piece Nakama.


Tłumaczenie: Komimasa
Edycja: darkstar123
Korekta: Aagatka, Ayo3


888 PL - ONLINE


Zapraszamy do komentowania wydarzeń pod tym newsem lub na forum. Jeśli macie jakieś pytania odnośnie tłumaczenia/edycji, to też śmiało:)

Jak Wam się podobał ten rozdział? Co o nim myślicie? Komentarze są do Waszej dyspozycji:)


Dodane przez bullet Komimasa dnia 13 grudzień 2017 Kategoria: Manga ·
7 komentarzy · 9384 czytań ·Drukuj

Imi (dnia 15 grudzień 2017 11:58:47) #7
1028
No właśnie bmw w Twoim wyimaginowanym świecie. JPF w czasach jak zaczął wydawać OP nie mógł tego zrobić wcześniej. Wielu fanów walczyło o to by ten tytuł został wydany. Teraz wydaliby go pewnie już po 10 tomach, tak jak szybko wzięli się za boruto, który raczej krótki nie będzie.

Rozdziału mi się nie chce komentować, bo mnie ostatni kadr popsuł cały wydźwięk sceny. Było mistycznie, do przełknięcia i w sumie z tej Carrot zrobił się taki drugi Chopper, fajny monster point, póki nie zaczął się uśmiechać.

mika (dnia 14 grudzień 2017 23:17:07) #6
2647
I tylko co jakiś czas słyszy się o kolejnych złapanych przez policję skanlatorach Jumpa. Niebezpieczny to zaiste proceder jest.

bmwbmw2 (dnia 14 grudzień 2017 21:54:29) #5
2221
PANIE! ja nie mam do nich nic. ale nie czekałbym 5 lat na nowe tomy xD. wolałbym spalić te w znak rewolucji . przed ich drzwiami wydawnictwa. z chęcią je kupie ale gdy będą chociaz blisko nowych tomów kupie sOBI wtedy całość . szacunek do autora mam w sercu i nigdy nie zniknie . a odzie tak hajsy już nie potrzebne . gdyby odwalił tak jp ze zakazał całkiem tłumaczenia nowych rdz to znikłby fandom w połowie . jakby nie było to flagowe serie mang są tymi które w głównej mierze nakłaniają tez do czytania innych. a przynajmniej tak mi sie wydaje w moim wyimaginowanym świecie

Komimasa (dnia 14 grudzień 2017 12:49:34) #4
2
Nie nazwałbym tego monopolem. Wystarczy stosować się do prostych zasad jak nie wydawanie rozdziału nim pojawi się w Jumpie czy nie składowanie rozdziałów, a podejrzewam nikt nie będzie się tym przejmował, tak jak to było dotychczas.

Kolego bmwbmw2, JPF niczym nie zawinił i naprawdę nie ma powodu wieszać na nim psów, a do zakupu tomików serdecznie zachęcam, już nie tylko przez wzgląd na szacunek do autora, ale samą jakość wydania i tłumaczeniaSmile

bmwbmw2 (dnia 14 grudzień 2017 12:48:09) #3
2221
a juz miałem pie*** cały jpf i spalić 10 tomów które miałem i nie kupić kolejnych xD bo czekać 5 lat aż dojda do 90 tomu to mi sie nie chce xD

Roku (dnia 13 grudzień 2017 23:32:04) #2
909
No to wrócił wam monopol xD dzięki za chapek Smile

Komimasa (dnia 13 grudzień 2017 22:03:43) #1
2
Za niezgrabny stempel edytor dostał już ode mnie uwagę, ale naprawdę dziwi mnie, że darkstar taki sumienny i drobiazgowy edytor poszedł na skróty...
Tak samo za pomylenie onomatopei... Mam nadzieję, że to szybko poprawi.

Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 
GROMnh
24/05/2020 23:49:17
@ruri: Szkoda Sad Mam nadzieję, że szybciej powrócą, bo przez 2 miesiące czytać raz na 2 tygodnie to jest słabo...

ruri
24/05/2020 14:10:09
@GROMnh: Koronawirus spowodował to, że przy autorze jest mniej asystentów i wszystko idzie wolniej.

Laquer
24/05/2020 13:58:08
Wow, chyba muszę częściej się socjalizować, bo widzę, że daleko w tyle za cywilizacją zostałem.

Laquer
24/05/2020 13:57:47
Tia, nieważne. Bo wiesz, wszystko spoko, nie, ale i tak wy***ane, bo będę robić po swojemu, czy się to komu podoba czy nie xD Swoją drogą, groźby karalne jako merytoryczna krytyka...

Imi
24/05/2020 13:34:57
W sumie przez te Wasze komentarze zapomniałam o najważniejszym. Nikomu innemu to nie przeszkadza najwidoczniej więc nieważne.

Imi
24/05/2020 12:08:55
Najwidoczniej każda krytyka teraz, nawet merytoryczna, to dla niektórych tylko roszczeniowość i jakieś budowanie ego. Wielce sobie ego zbuduję na tym.

Imi
24/05/2020 12:07:57
Co do jakości, ja nie twierdzę że robicie byle co, tylko naprawdę akurat takich błędów łatwo jest uniknąć. Nie wytykam okazjonalnych wpadek edytorskich, bo wiem ile to jest pracy.

Imi
24/05/2020 12:07:06
Ruri, co ma ego do tego? Czytam sobie rozdział i klimat idzie się kopać przez takie kretyńskie wstawki.

GROMnh
24/05/2020 01:40:47
Mam pytanie - czemu przez cały czerwiec i lipiec będą wydawane rozdziały raz na 2 tygodnie?

Laquer
22/05/2020 16:01:16
A ja tam lubię te wstawki. Uważam, że są fajne. I będę je dodawał kiedy tylko edytor zezwoli.

Ena
22/05/2020 12:16:38
:sakazuki:

ruri
22/05/2020 12:05:23
slowa wpadka, bo chyba wyfrunelo z glowy. Kilka osob na pewno sie usmiechnelo na widok tej wstawki, wiekszosc olala, a pewne OKAZY szukaja mozliwosci wybicia swojego ego na pierdolach

ruri
22/05/2020 12:03:47
No tak, bo 90% czytelników, to profesjonaliści, którzy zawodowo zjamują się czytaniem mang i wcale nie mają w dupie większości błędów pomyłek itd. Zresztą... Przeczytaj sobie znaczenie

okiren
22/05/2020 11:51:46
Sugerowanie, że nie ma jakości przez to xD idę stąd, bo szkoda strzępić ryja

Imi
22/05/2020 07:56:13
Ale hej, przecież już nie chodzi o to, by była jakość, tylko dobrze że ktoś robi cokolwiek. To nie jest pomylony tekst w dymku wynikający z nakładu pracy, tylko nieporozumienie.

Imi
22/05/2020 07:55:30
Okiren, niby racja, ale tylko z perspektywy laika. Ponadtko korektor to ktoś, kogo zadaniem jest nie dopuścić to wpadek w rozdziałach. A on je tworzy...

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2020 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
8,674,726 unikalne wizyty
Copyright © 2009 OnePieceNakama.pl, Wszelkie prawa zastrzeżone.
Theme create by BaiChi_696 & Szklana
completely modified by LuckyLuke, CichyWiatr
graphics by eyekiss

Kontakt z Administracją Strony