REJESTRACJA
941 PL

940 PL

939 PL

  880 PL!

  879 PL!

  878 PL!

Story Cubes (komentarze)
Autor: Szczery dnia 23/05/19 13:23
Wyścig Story Cubes - Gra planszow
Autor: Grigorij dnia 23/05/19 10:27
[Spoiler] OPiliada
Autor: Szczery dnia 23/05/19 06:50
Story Cubes - Rysunki postaci
Autor: Szczery dnia 23/05/19 05:29
Gra o Tron - serial
Autor: Misiuz dnia 22/05/19 08:20
Serie sportowe - wątek ogólny
Autor: Murgrabia dnia 21/05/19 16:46
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
sty 26 2012
Rozdział 654 PL!
Szyna100
Manga



Sesja i praca dają nam nieźle w kość, ale staramy się jak możemy aby dostarczyć wam najnowszy rozdział One Piece po polsku.


Tłumaczenie: Jackie D. Flint
Edycja: Szyna100/Komimasa
Korekta: czekamy
Skany: Chińskie


654 ONLINE PL






Jedynym oficjalnym wydawcą mangi „One Piece” w Polsce jest JPF!
Wspieraj polskiego wydawcę, kupując oryginalne tomy mangi!




Haji (dnia 27 styczeń 2012 19:35:44) #5
1903
Dziękuje jak zawsze Cool

@ Sasilton ,
Od razu skojarzyła mi się ze słynna sceną z Thriller Bark.W roli głównej oczywiście Nami Pfft

Sasilton (dnia 27 styczeń 2012 16:13:56) #4
2020
juz to widzę jak w anime Nami pokażą całą prócz sutków o okolic bikini
nawet teraz lekko przesadzają z tymi cycami Grin

@
dzięki za chpaterkaWink

NarutoWojti (dnia 26 styczeń 2012 21:52:08) #3
1943
aaaaaaaaaa chapter ;o dziex!!!!! Smile Cool

dezerter69 (dnia 26 styczeń 2012 21:46:32) #2
245
Dziękuje bardzi

Hejs (dnia 26 styczeń 2012 21:18:52) #1
2400
Dziękuję! Grin

Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 
Komimasa
22/05/2019 12:03:19
Aczkolwiek szkoda, bo muszę przyznać, że przy takim arku jak Wano, gdzie co chwile trzeba lukać do poprzednich rozdziałów, posiadanie ich na readerze jest niezwykle pomocne.

Komimasa
22/05/2019 12:02:15
Wysłałem właśnie do korekty 942, uprzedzam, że z pojawieniem się tego rozdziału zniknie z 10 poprzednich, także kto nie nadrobił, radzę szybko działać Smile

Zibii
22/05/2019 09:42:38
Ja tam nie wiem co mam pisać, ale też codziennie wchodzę Smile No dobra nie codziennie raz na parę dni xD

Komimasa
21/05/2019 15:02:07
Za dwa dni najszybciej, więcej będę wiedział, jeśli dziś oddam tłumaczenie.

Komimasa
21/05/2019 15:01:02
Proszę, jaki wierny czytelnik! Ale przecież wystarczy zapytać Smile

GROMnh
20/05/2019 22:54:27
Ja też jestem. Wchodzę codziennie, by sprawdzić czy jest rozdział po polsku Grin

Komimasa
20/05/2019 21:24:19
Ja jestem, prawie zawsze. Generalnie jak zobaczyć w statystyki, to się pojawiają ludzie, ale nie chcą coś pisać.

AlfaOmegaXD
18/05/2019 20:36:49
Jest ktoś online wgl ? xD

AlfaOmegaXD
19/04/2019 16:00:11
No był ale już nie ma haha

Imi
18/04/2019 21:25:07
Tu był jakiś spam^^

AlfaOmegaXD
18/04/2019 19:04:59
O co chodzi ? xD

Imi
15/04/2019 16:01:03
nie może. A, przelew w Bitcoinach też mnie rozbawił^^ No i brak wypiski kto ile.

Imi
15/04/2019 15:59:23
Uśmiałam się czytając o "wspieraniu japońskiej kultury" na wbijam pl. Dużo robi ten jeden koleś, to fakt, ale widać że już zbiera "tłumaczy" a z tego nic dobrego wyjść

Hime
15/04/2019 11:55:25
wbijam.pl to obecnie aż jedna osoba Pfft

Komimasa
14/04/2019 11:40:25
Co do pojedynków, to tak działało, że klikając na daną postać życia się odbierało, ale turniej się skończył i póki co, nie ma nowego.

Komimasa
14/04/2019 11:39:56
Z tym zapytaniem o nauczenie języka to tak, jakbyś pytał lekarza, prawnika, mechanika i wstaw dowolny zawód, jak się go przez tyle czasu nauczył xd

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
7,580,351 unikalne wizyty
Copyright © 2009 OnePieceNakama.pl, Wszelkie prawa zastrzeżone.
Theme create by BaiChi_696 & Szklana
completely modified by LuckyLuke, CichyWiatr
graphics by eyekiss

Kontakt z Administracją Strony