REJESTRACJA
941 PL

940 PL

939 PL

  880 PL!

  879 PL!

  878 PL!

Rozdział 943
Autor: Murgrabia dnia 24/05/19 18:06
Story Cubes (komentarze)
Autor: Szczery dnia 23/05/19 13:23
Wyścig Story Cubes - Gra planszow
Autor: Grigorij dnia 23/05/19 10:27
[Spoiler] OPiliada
Autor: Szczery dnia 23/05/19 06:50
Story Cubes - Rysunki postaci
Autor: Szczery dnia 23/05/19 05:29
Gra o Tron - serial
Autor: Misiuz dnia 22/05/19 08:20
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
sie 13 2012
Rozdział 677 PL
Szyna100
Manga
Miłego czytania życzy WT i załoga One Piece Nakama.

Tłumaczenie: Jackie D. Flint
Edycja: Szyna100
Korekta: czekamy

677 ONLINE PL



Dodane przez bullet Szyna100 dnia 13 sierpień 2012 Kategoria: Manga ·
7 komentarzy · 3780 czytań ·Drukuj

NarutoWojti (dnia 16 sierpień 2012 22:30:36) #7
1943
super!!!! wielkie dziex!

Matwam (dnia 14 sierpień 2012 19:35:30) #6
519
Dzięki za rozdział Smile.

Jackie777 (dnia 14 sierpień 2012 18:02:16) #5
816
co, źle, że wcześniej? ;]

mika (dnia 14 sierpień 2012 14:59:47) #4
2647
Dzięki wielkie za tłumaczenie Smile

Sasilton (dnia 13 sierpień 2012 23:03:02) #3
2020
sie dzieje w tym chapku
zara zaraz...
przecież mamy poniedziałek

LaTherionDe666 (dnia 13 sierpień 2012 21:27:57) #2
3011
Dzięki bardzo Grin

Hejs (dnia 13 sierpień 2012 19:34:43) #1
2400
Dziękuję~ Grin

Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 
AlfaOmegaXD
24/05/2019 19:48:20
Ej mam takie jedno pytanie. Co jest lepsze wedlug was anime OP czy manga ?

Komimasa
22/05/2019 12:03:19
Aczkolwiek szkoda, bo muszę przyznać, że przy takim arku jak Wano, gdzie co chwile trzeba lukać do poprzednich rozdziałów, posiadanie ich na readerze jest niezwykle pomocne.

Komimasa
22/05/2019 12:02:15
Wysłałem właśnie do korekty 942, uprzedzam, że z pojawieniem się tego rozdziału zniknie z 10 poprzednich, także kto nie nadrobił, radzę szybko działać Smile

Zibii
22/05/2019 09:42:38
Ja tam nie wiem co mam pisać, ale też codziennie wchodzę Smile No dobra nie codziennie raz na parę dni xD

Komimasa
21/05/2019 15:02:07
Za dwa dni najszybciej, więcej będę wiedział, jeśli dziś oddam tłumaczenie.

Komimasa
21/05/2019 15:01:02
Proszę, jaki wierny czytelnik! Ale przecież wystarczy zapytać Smile

GROMnh
20/05/2019 22:54:27
Ja też jestem. Wchodzę codziennie, by sprawdzić czy jest rozdział po polsku Grin

Komimasa
20/05/2019 21:24:19
Ja jestem, prawie zawsze. Generalnie jak zobaczyć w statystyki, to się pojawiają ludzie, ale nie chcą coś pisać.

AlfaOmegaXD
18/05/2019 20:36:49
Jest ktoś online wgl ? xD

AlfaOmegaXD
19/04/2019 16:00:11
No był ale już nie ma haha

Imi
18/04/2019 21:25:07
Tu był jakiś spam^^

AlfaOmegaXD
18/04/2019 19:04:59
O co chodzi ? xD

Imi
15/04/2019 16:01:03
nie może. A, przelew w Bitcoinach też mnie rozbawił^^ No i brak wypiski kto ile.

Imi
15/04/2019 15:59:23
Uśmiałam się czytając o "wspieraniu japońskiej kultury" na wbijam pl. Dużo robi ten jeden koleś, to fakt, ale widać że już zbiera "tłumaczy" a z tego nic dobrego wyjść

Hime
15/04/2019 11:55:25
wbijam.pl to obecnie aż jedna osoba Pfft

Komimasa
14/04/2019 11:40:25
Co do pojedynków, to tak działało, że klikając na daną postać życia się odbierało, ale turniej się skończył i póki co, nie ma nowego.

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
7,584,892 unikalne wizyty
Copyright © 2009 OnePieceNakama.pl, Wszelkie prawa zastrzeżone.
Theme create by BaiChi_696 & Szklana
completely modified by LuckyLuke, CichyWiatr
graphics by eyekiss

Kontakt z Administracją Strony