REJESTRACJA
959 PL

958 PL

957 PL

  901 PL!

  900 PL!

  899 PL!

Pozytywny wątek - co nas aktual..
Autor: Hotarubi dnia 20/01/20 18:41
Rozdział 968
Autor: Murgrabia dnia 20/01/20 16:38
Wiedźmin od Netflixa (spoilery!)
Autor: Imithe dnia 20/01/20 14:23
Nakamowy wyjazd do Budapesztu
Autor: Orzi dnia 18/01/20 20:59
CC 10 - temat wstępny przed gaz..
Autor: PaxRimi dnia 18/01/20 10:09
Bijatyki na konsole i nie tylko
Autor: Komimasa dnia 13/01/20 10:19
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
lis 07 2012
Rozdział 688 PL
Szyna100
Manga
Miłego czytania życzy WT i załoga One Piece Nakama.

Tłumaczenie: Jackie D. Flint
Edycja: Szyna100/darkstar123
Korekta: czekamy

688 PL ONLINE

Za tydzień NIE MA rozdziału!


Zapraszamy również na Vongolę, aby przeczytać ostatni
rozdział mangi Katekyo Hitman Reborn po polsku.


Dodane przez bullet Szyna100 dnia 07 listopad 2012 Kategoria: Manga ·
8 komentarzy · 3303 czytań ·Drukuj

Zoro (dnia 19 listopad 2012 16:33:06) #8
3393
Kiedy bedą znowu wychodzić rozdziały??

kleksy (dnia 15 listopad 2012 14:32:58) #7
1873
taaaa dzienksPfft mam nadzieję że Oda jeszcze będzie to długo kontynuował... a i ciekwaw jestem co nowego planuje Akira AmanoPfft dobry chapPfft

Haji (dnia 13 listopad 2012 19:05:41) #6
1903
Wypada jak zwykle podziękować za pracę i czas,który poświęcacie dla Nas Wink

NarutoWojti (dnia 09 listopad 2012 22:09:08) #5
1943
Spox Smile Wreszcie zaczyna mi się podobać Pfft Znaczy się ogólnie zawsze jest spoko ale nie wiem czemu ostatnio znowu zacząłem czuć One Piece ^^ Wielkie dzięki za Waszą prace :] O i fajnie że Vongola śmiga. Nie wiem czemu jakiś czas temu nie działał mi Sad xD I oczywiście trzeba nadrobić KHR Grin Miałem lekkie zdziwko jak zobaczyłem na Fox zamkniętą książeczkę przy nowym chapku KHR ^^ To znak że muszę doczytać Pfft ze 100 chapków w tyle jestem ;o Pozdro i dzięki za wszystko jeszcze raz Smile :3

potter07 (dnia 08 listopad 2012 20:03:26) #4
2712
szacun świetna robotaSmile mam nadzieje że zaczną się w końcu jakieś walki a nie w koło ta bieganina

Komimasa (dnia 07 listopad 2012 23:38:17) #3
2
Dzięki chłopaki, Szyna, fajnie cię widzieć~Grin
No i podziękowania dla Jackie, że ma nadgodziny, a na op znalazła czasSmile

Ayo3 (dnia 07 listopad 2012 21:22:25) #2
3030
Szkoda, że za tydzień nie ma Sad Wielkie dzięki za rozdział Smile

mika (dnia 07 listopad 2012 21:19:57) #1
2647
Wielkie dzięki za pracę Smile

Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 
BuzzAstral
14/01/2020 17:33:58
Ściągnąć też można tylko dwa ostatnie filmy Sad

Komimasa
13/01/2020 20:38:33
W sumie nie wiem, co odpowiedzieć. Najchętniej powiedziałbym "to pytanie nie do mnie", a jednak. Nie wiem, co się z tą wtyczka pokiełbasiło znowu...

BuzzAstral
06/01/2020 13:03:51
Cześć. Czy jest szansa na re-up kinkówek? Smile

wojtas1993
11/10/2019 20:03:50
Siema! Czy ktoś posiada napisy do OP od 135- do najnowszego odcinka? Jest część napisów w dziale napisy, ale niestety nie wszystkie.

Komimasa
10/10/2019 20:05:10
Już niedługo powinniśmy Was zaspamić rozdziałami OP, bo ja skończyłem właśnie tłumaczyć 956. Reszta w rękach kolegów Smile

Komimasa
27/09/2019 10:44:14
W każdym rozdziale jest strona poświęcona rekrutacji i tam znajdziesz email do niego Smile

Komimasa
27/09/2019 10:43:10
Jeżeli jesteś zainteresowana pomocą także z innymi mangami, możesz spokojnie pisać do WT cyz kontaktować się właśnie z Rurim.

Komimasa
27/09/2019 10:42:19
Dziękujemy bardzo, ale Ruri świetnie się wywiązuje ze swoich zadań, to raczej moja wina, że tych rozdziałów nie ma. Zabiorę się za nie od 1.

Cara
27/09/2019 10:13:09
Hejka, potrzebujecie może pomocy do edycji mang? Wink

przemok123
24/09/2019 19:22:03
Dzięki Smile

Komimasa
23/09/2019 17:40:51
Niestety nic tak na szybko lepszego nie poradzę.

Komimasa
23/09/2019 17:40:02
Bo to jest, tylko nie uzupełnione niestety.Ktoś się miał tym zajmować, ale jakoś nic z tego nie wyszło.

Komimasa
23/09/2019 17:38:46
Ale Download nie był dawno uzupełniany. Cóż najlepiej i najłatwiej wziąć ostatni odcinek 793 w tym wypadku i zobaczyć ścieżkę, po czym zmienić nazwę odcinka. Ja tak pobierałemxd

przemok123
23/09/2019 17:19:34
Hej, mam pytanko, jak wchodzę ANIME-> DOWNLOAD -> NEW WORLD to mam 793 ocinków, gdzie mogę pobrać resztę? bo na środku strony widzę 899, 900 i 901. Dzięki za info i pozdrawiam

Komimasa
18/09/2019 23:28:31
wezmę się za nie od października. Chciałem już nie robić takich pleców, ale one kosztują bardzo dużo czasu i pracy.

Komimasa
18/09/2019 23:26:26
Bo Ruri nie dał mi cynkaxd A tak poważnie, do końca września jestem mało dyspozycyjny stąd niestety to opóźnienie. No i też niestety chwilowo nie będę tłumaczył rozdziałów,

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2020 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
8,187,866 unikalne wizyty
Copyright © 2009 OnePieceNakama.pl, Wszelkie prawa zastrzeżone.
Theme create by BaiChi_696 & Szklana
completely modified by LuckyLuke, CichyWiatr
graphics by eyekiss

Kontakt z Administracją Strony